Site icoon OV Nieuws GD

Bus raakt klem op bruggetje in Noordscheschut

Een buschauffeur van Qbuzz is maandagavond tijdens het rijden van lijn 27 van Hoogeveen naar Emmen klem komen te zitten op een bruggetje in Noordscheschut.

Vermoedelijk reed de chauffeur om omdat de Coevorderstraatweg bij het dorp afgesloten is. Daar liggen bomen over de weg door het noodweer van afgelopen weekend.

De politie kwam ter plaatse om te assisteren bij de situatie. Hoe de bus uiteindelijk los is gekomen is niet bekend, maar de weg was later op de avond weer vrij.

Mobiele versie afsluiten