Busreclamecampagne om automobilist Julianaplein te laten vermijden

Groningen Bereikbaar is de campagne #Overstapweken gestart. Hiermee wil de projectorganisatie automobilisten te wijzen op de voordelen van het reizen met het openbaar vervoer tijdens het werk aan het Julianaplein de komende tijd.

Vanwege de aanleg van het tijdelijke Julianaplein moet de verkeersdruk momenteel fors omlaag in en rond Groningen. Dat lijkt te lukken, want sinds de start van de werkzaamheden valt het mee met drukte en files. Volgens Groningen Bereikbaar lijkt het erop dat automobilisten goed hebben geluisterd naar de adviezen.

Om dit alles luister bij te zetten heeft een aantal bussen van Qbuzz een speciale bestickering gekregen rond deze campagne. Het gaat om verschillende uitingen in diverse kleurstellingen. Naast het logo van Qbuzz zijn ook de logo’s van de andere vervoerders in Groningen, NS en Arriva, op de betreffende bussen te zien.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.