OV Nieuws GD gebruikt cookies om de website en onze service te optimaliseren. Dit zijn zowel functionele cookies (waarvoor geen expliciete toestemming nodig is en die wij automatisch plaatsen) als andere cookies.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Voor oost-groningen misschien nog beter dan de zuiderzeelijn. In Emmen zal men over kunnen stappen op Zwolle waar tussen 2011 en 2014 de hanzelijn gereed komt, men kan dan vanaf Zwolle via Kampen, Dronten, Lelystad en Almere zo een half uur eerder in Amsterdam zijn dan nu het geval is over de Veluwelijn(een enorme omweg). En de zuiderzeelijn? Arriva heeft voorelkaar dat er een spoorlijn komt naar Heerenveen, dus samen met de Flevolijn die al in 86 voltooid was tot aan Lelystad, ligt die lijn er dan al voor 2/3de deel, dus als men die lijn dan alsnog aan wil leggen zal dat maar een peulenschil zijn.