Reizigers die graag hun wensen en ideeën ten opzichte van het openbaar vervoer willen delen, krijgen daar maandag 22 september aanstaande de gelegenheid voor. Arriva verzorgt dan voor reizigers uit Groningen en Drenthe in de stationsrestauratie op het Centraal Station in Groningen van 18.30 tot 21.00 uur een klantenpanel.

Het panel is de ideale gelegenheid voor reizigers om hun reiservaringen met Arriva te delen. Arriva bundelt deze ervaringen en heeft als doel een nóg beter inzicht te krijgen in de ideeën en wensen van reizigers met betrekking tot het openbaar vervoer. Daarnaast kunnen de ervaringen een waardevolle bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de dienstverlening.

De bijeenkomst duurt ruim twee uur. Uiteraard zorgt Arriva voor een hapje en drankje. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden door een e-mail te sturen naar klantenpanel.ggd@arriva.nl of door te bellen naar 0900 – 202 202 2 (€ 0,10 per minuut). Arriva vraagt om het volgende bij de aanmelding aan te geven:

• adresgegevens;
• leeftijd;
• ervaring met panels;
• hoe vaak met Arriva wordt gereisd;
• motivatie om deel te nemen aan het panel.

Omdat Arriva vooraf niet kan inschatten hoeveel reizigers zich aanmelden, betekent een aanmelding niet automatisch deelname. Geïnteresseerden worden door Arriva op de hoogte gehouden.

Bron: Arriva

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *