Hoe kom ik in contact met mijn vervoerder?

De vervoerders in Groningen en Drenthe zijn gemakkelijk te bereiken.

Qbuzz

Qbuzz is telefonisch bereikbaar via 0900-0108 en via WhatsApp op 06-57474275. Beide nummers zijn doordeweeks van 7:00 t/m 20:00 uur bereikbaar en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur. Bij acute problemen is het wel mogelijk het telefoonnummer te bellen, bijvoorbeeld wanneer de laatste bus niet op is komen dagen.

Daarnaast zijn er drie Servicepunten. Deze zijn te vinden op de stations van Groningen (op het busstation), Assen en Emmen (in het stationsgebouw). De locaties zijn allemaal van maandag t/m zaterdag overdag geopend.

Arriva

Arriva is onder meer bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800-0232545 en WhatsApp, 097-0256677. Daarnaast heeft Arriva een OV-servicepunt op het station in Groningen. Deze is te vinden in het stationsgebouw, naast Burger King. Dit punt is dagelijks geopend.

NS

De vervoerder op het Hoofdrailnet, en ook het spoor tussen Groningen en Zwolle, is de NS. Zij zijn voor vragen bereikbaar via het telefoonnummer 088-6721290 of 030-7515155 voor particuliere klanten. Reizigers met een zakelijk product kunnen bellen met 030-3001111. Daarnaast is er op grotere stations als Groningen een serviceloket met medewerkers op het perron aanwezig. Op andere locaties is normaliter een intercompaal beschikbaar.

Daarnaast heeft de NS ook een online community voor vragen.